Rap z azjatyckimi sztukami walki reklamuje loterię Blika (wideo)
Rusza kolejna odsłona loterii „Blikomania” promującej standard płatności mobilnych Blik. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan i Blue 449.
W promocji uwzględniane są wszystkie płatności Blikiem, które zostaną zarejestrowane na stronie Blikomania.pl. Każda zgłoszona operacja to jedna szansa na wygraną.
W loterii spośród zgłoszeń z każdego dnia będzie losowanych 47 nagród po 100 zł i jedna w wysokości tysiąca zł. W finale wylosowane natomiast zostanie 100 tys. zł netto. Promocja potrwa do 22 sierpnia, we własnym zakresie organizuje ją spółka Polski Standard Płatności, operator systemu Blik.
Reklamy loterii żartobliwie nawiązują do konwencji filmów akcji o azjatyckich sztukach walki. Głównym bohaterem jest raper MC Silk, który występuje w kampaniach Blika od listopada ub.r.
Działania reklamowe Blika obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Change Serviceplan, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.
Dołącz do dyskusji: Rap z azjatyckimi sztukami walki reklamuje loterię Blika (wideo)