Bilety na Euro 2016 i piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego do wygrania w promocji Coca-Coli
Coca-Cola, oficjalny sponsor UEFA Euro 2016, uruchomiła w Polsce narodową promocję, w ramach której do wygrania są bilety na mecze piłkarskich mistrzostw oraz piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego.
Aby wziąć udział w promocji, należy kupić butelkę Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanty lub Sprite. Na nakrętkach znajdą się specjalne kody (dotyczy opakowań PET 500 ml, 1 l, 1,5 l, 1,75 l, 2,0 l i 2,25 l), które od 4 kwietnia do 3 czerwca br. będzie można rejestrować na stronie promocjapilkarska.coke.pl. Od poniedziałku do piątku będzie można wygrać bilety na UEFA Euro 2016. Kody można także wymieniać na piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego.
Szczegóły na temat promocji znajdują się na stronie promocjapilkarska.coke.pl.
Coca-Cola, wraz z siecią sklepów Biedronka, oferuje również trzy dwuosobowe pakiety VIP, które będą uprawniały do obejrzenia meczu UEFA Euro 2016 reprezentacji Polski z Irlandią Północną i Ukrainą oraz do uczestnictwa w konferencji prasowej i obejrzenia szatni zawodników. Szczegóły tej promocji można znaleźć na stronie vipbilety.pl.
Ponadto Coca-Cola wraz z radiem RMF organizuje konkurs, aby wyłonić ośmioro zwycięzców - młodych kibiców, którzy na paryskim Stade de France przed meczem Polska-Niemcy wniosą na murawę polską flagę. Konkurs ruszył 4 kwietnia br. i potrwa dwa tygodnie. Szczegółowe informacje będzie można usłyszeć na antenie RMF lub sprawdzić pod adresem rmf.fm/f/coca-cola.html.
Z okazji Euro 2016 na rynku pojawiła się również specjalna butelka Coca-Cola 500 ml, sygnowana podpisem Roberta Lewandowskiego, która dzięki specjalnym tłoczeniom na opakowaniu przypomina piłkę. Znalazło się na niej także oznakowanie UEFA Euro 2016. Dodatkowo na rynku ukazały się specjalne piłkarskie kolekcje puszek Coca-Cola 200 ml i 330 ml.
Z kolei od marca br. trwają rozgrywki Coca-Cola Cup, turnieju piłkarskiego dla młodzieży, w którym nagrodą główną jest wyjazd na Euro 2016 do Francji na mecz grupowy biało-czerwonych przeciwko Ukrainie.
Turniejowi Coca-Cola Cup oraz promocjom związanym z UEFA Euro 2016 towarzyszyć będzie kampania mediowa, a także wsparcie w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – agencja SMG Next, a za obsługę PR – Havas Sports & Entertaiment.
Dołącz do dyskusji: Bilety na Euro 2016 i piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego do wygrania w promocji Coca-Coli