„Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” w piłkarskiej kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię reklamową związaną z piłkarskim Euro 2020. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”.
Spot z kampanii pokazuje, jak różne osoby przygotowują się do oglądania meczu naszej reprezentacji piłkarskiej. Niektóre kopią przy tym czerwono-czarną piłkę kojarzącą się z biedronką z logo sklepów Biedronka. Taką samą piłką rozgrywają mecz zawodnicy naszej reprezentacji.
Reklamy podkreślają, że Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka pełni taką funkcję od 11 lat, a hasło „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” było już wykorzystywane w kampanii przy okazji Euro 2012, które odbyło się w Polsce i na Ukrainie.
Obecna akcja obejmuje też promocje cenowe dotyczące wybranych marek produktów związanych z oglądaniem meczów (m.in. chipsów i piwa). Niektóre oferty będą obowiązywały do 19 czerwca, a inne do 27 czerwca.
Za kreację i produkcję reklam Biedronki odpowiada agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
W pierwszym kwartale br. przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc. rdr. Wpływy liczone w złotych zwiększyły się o 9,2 proc. rdr, a sprzedaż porównywalna - o 6,5 proc. Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” w piłkarskiej kampanii Biedronki (wideo)