Biedronka w spocie dziękuje pracownikom i klientom za postawę w czasie epidemii (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) w wizerunkowym spocie dziękuje swoim pracownikom i klientom za odpowiedzialne zachowanie w czasie pandemii koronawirusa. To kolejna, po Żabce i Lidlu, sieć handlowa z takim przekazem.
W spocie Biedronka zachęca klientów, żeby w związku z koronawirusem pozostawali w domach i zajmowali się swoimi bliskimi. W jednym z ujęć mężczyzna czyta dziecku bajkę z książki, która była nagrodą w promocji „Gang Słodziaków” (jej poprzednia edycja trwała jesienią ub.r.).
Ponadto pokazywana jest praca osób zatrudnionych w Biedronce: zarówno w sklepach, jak i centrach dystrybucyjnych. - Dziękujemy naszemu zespołowi, że czyni niemożliwe możliwym każdego dnia - podkreśla lektor.
W związku z koronawirusem w sklepach Biedronka w zeszłym tygodniu dostarczono dozowniki z płynem dezynfekującym i chusteczki nawilżane przy kasach oraz skrócono czas otwarcia do godz. 20, a w tym tygodniu wprowadzono pierwszeństwo przy kasach dla starszych osób oraz godzinne przerwy techniczne w ciągu dnia na dezynfekcję.
Jeronimo Martins Polska poinformowało, że przyzna po 300 zł brutto premii wszystkich osobom zatrudnionym w sklepach i centrach dystrybucyjnych firmy, które pracowały w ostatnich tygodniach.
W zeszłym tygodniu spot z podziękowaniami dla swoich pracowników opublikował Lidl Polska. Natomiast Żabka w reklamie informuje klientów, jak należy postępować w czasie zakupów w związku z zagrożeniem epidemiologicznym.
W całym kraju działa nieco ponad 3 tys. sklepów Biedronka. W ub.r. ich przychody sprzedażowe zwiększyły się o 7,9 proc. do 12,621 mln euro, a w ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 5,8 proc. Liczba sklepów zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100, a w tysiącu będą działały kasy samoobsługowe.
Za obsługę komunikacji reklamowej Biedronki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów). Sieć jest reklamowana we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Według danych Kantar Media w styczniu i lutym br. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 77,93 mln zł, o 34,5 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Biedronka w spocie dziękuje pracownikom i klientom za postawę w czasie epidemii (wideo)