Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie
Nutricia rozpoczęła kampanię mleka modyfikowanego Bebilon Profutura 2. Prowadzą ją Havas Warsaw, VLM, Syzygy, MediaCom i Alert Media Communications.
Głównym elementem kampanii jest platforma internetowa, gdzie można znaleźć informacje na temat reklamowanego produktu oraz jego nowego opakowania. Ponadto przygotowano działania obejmujące YouTube oraz social media. Komunikację uzupełniają reklamy w prasie parentingowej.
Kampania promująca nową odsłonę Bebilon Profutura 2 realizowana jest również w placówkach medycznych oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo wspierana jest aktywnościami z zakresu public relations.
Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw. Media zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie internetowej prowadzi Syzygy, a public relations Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie