Bartosz Włodarczyk: z 180heartbeats+Jung v Matt do Deloitte Digital
Do zespołu Deloitte Digital dołączył Bartosz Włodarczyk, który jako art director będzie odpowiadał za projekty dla kluczowych klientów agencji.
Bartosz Włodarczyk specjalizuje się w projektowaniu nowoczesnej komunikacji reklamowej, przenikającej wszystkie media. Dołączył do zespołu creative directorów - Magdaleny Drozdowskiej i Mateusza Książka.
Z branżą reklamową Włodarczyk związany jest od 10 lat. Karierę zawodową rozpoczynał w wieku 16 lat w agencji GoldenSubmarine. Ostatnio związany był z agencją 180heartbeats+Jung v Matt, gdzie pracował jako art director.
Bartosz Włodarczyk jest absolwentem Politechniki Poznańskiej.
W ostatnich tygodniach do zespołu agencji Deloitte Digital dołączyli Krzysztof Wąsowski jako PR&marketing manager oraz Andrzej Woynarowski jako szef zespołu service design.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Włodarczyk: z 180heartbeats+Jung v Matt do Deloitte Digital