Bardzo i Tribal DDB będą reklamować Allegro
Agencje Bardzo i Tribal DDB wygrały przetarg na przygotowanie międzynarodowej kampanii reklamowej serwisu Allegro.pl. Pierwsza będzie odpowiadać za ATL, a druga za digital.
Zadaniami Bardzo i Tribal DDB będzie opracowanie długoterminowej platformy reklamowej Allegro, która połączy cele wizerunkowe oraz sprzedażowe i taktyczne związane z poszczególnymi kategoriami. Reklamy mają podkreślać rozwiązania mobilne wszystkich serwisów transakcyjnych Grupy Allegro. Będą emitowane zarówno w Polsce, jak i innych krajach, w których działa firma.
- Podjęliśmy decyzję o wyborze Tribal DDB oraz Bardzo ze względu na spełnienie wszystkich trzech warunków jednocześnie oraz doskonałe wpisanie się w wartości oraz emocje marki Allegro. Umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony, a start platformy kreatywnej planowany jest na lipiec 2014 w Polsce oraz na jesień 2014 na pozostałych rynkach, tj. Ukrainie i Czechach - opisuje Adam Szałamacha, acting group brand manager w Grupie Allegro.
W przetargu brały jeszcze udział agencje Ogilvy i Grey Group. Ta druga przygotowała ostatnią dużą kampanię reklamową Allegro.pl, prowadzoną od września ub.r. do lutego br. pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów” (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).
W marcu br. Allegro.pl zanotowało 12,4 mln użytkowników i 2,84 mld odsłon, a wszystkie serwisy Grupy Allegro - GG z kategorii e-commerce - 13,05 mln użytkowników i 2,78 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Bardzo i Tribal DDB będą reklamować Allegro