SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Barbara Topol dyrektorem sprzedaży G+J Polska

Barbara Topol (Radziwilska) obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży G+J Polska. Wydawnictwo likwiduje za to funkcję dyrektora biura reklamy, z której odchodzi Elżbieta Hołubka.

Obecna dynamika zmian rynkowych, rosnące oczekiwania Klientów oraz konieczność implementacji nowych narzędzi komunikacji marketingowej - tak G+J Polska uzasadnia utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży. Obejmująca tę funkcję z początkiem sierpnia Barbara Topol (Radziwilska) będzie nadzorować sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach drukowanych, multimediów i wydawnictw książkowych, reklamy w magazynach corporate media, reklamy przy eventach i projektach specjalnych, a także sponsoring. Będą do niej raportować szefowie zespołów reklamowych, dział badań i analiz, dział kreatywny oraz dodatkowo dział new business i reklama corporate media.

Barbara Topol (Radziwilska) poprzednio przez pięć lat pracowała w TVN, pełniąc funkcje kierownicze w biurze sprzedaży, Wcześniej przez 11 lat była związana z Procter & Gamble.

Jednocześnie z utworzeniem stanowiska dyrektora sprzedaży G+J Polska likwiduje funkcję dyrektora biura reklamy. Pełniąca ją Elżbieta Hołubka kończy pracę w wydawnictwie.

Dołącz do dyskusji: Barbara Topol dyrektorem sprzedaży G+J Polska

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klara
To niesłychana wiadomość. Kończy się pewna epoka.
Trochę szkoda, ale może wydawnictwo poprawi swoje wyniki przychodowe bo dziewczęta z działu reklamy w końcu będą musiały się ostro zabrać do roboty zamiast większość czasu przesiadywać w Galerii Mokotów lub w restauracjach.
Elu, powodzenia. Jesteś dobrym człowiekiem i poza G+J na pewno taka pozostaniesz.
20 12
odpowiedź
User
Przemo
G+J JESTESCIE SMIESZNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO MA BYC KORPORACJA .........
TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
Ola
to ostatnia osoba, która zeszła z pokładu, a która chciała coś zrobić. A to znak, że titaniczek idzie na dno...
Może wreszcie skończy się chodzenie biura reklamy na konferencje PRASOWE - tylko tu było możliwe podszywanie się pod dziennikarki. Gabi i spółka, do roboty!
0 0
odpowiedź