„Bankuj po swojemu” - ING Bank Śląski reklamuje konto z aplikacją mobilną (wideo)
Zaczęła się druga odsłona kampanii ING Banku Śląskiego reklamującej Konto Direct z aplikacją mobilną. Reklamy, kolejne z serii pod hasłem „Liczą się ludzie”, zostały przygotowane przez firmy Brain, Gong i Lowe Media.
Reklamy emitowane w ramach akcji pokazują osoby z różnych grup społecznych i wiekowych opowiadające o swoich pomysłach na życie. Kampania przekonuje, że indywidualny styl i charakter ludzi znajduje odzwierciedlenie również w ich podejściu do usług bankowych, na co odpowiedzią jest oferowana wraz z Kontem Direct aplikacja ING BankMobile, ułatwiająca wygodne korzystanie z usług banku. Reklamy zaznaczają, że korzystanie z konta i przelewy krajowe za pośrednictwem aplikacji są darmowe.
Pierwsza odsłona tej kampanii była prowadzona wiosną br. Natomiast w emitowanych niedawno reklamach z Agatą Kuleszą jako taksówkarką promowane było konto oszczędnościowe. Format kreatywny „Liczą się ludzie” został wprowadzony jesienią ub.r.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecny etap akcji jest prowadzony od 16 sierpnia, obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (m.in. serwisy VoD, portale społecznościowe) oraz oddziały ING Banku Śląskiego (materiały BTL).
Kreacją kampanii oraz produkcją reklam telewizyjnych i BTL-owych zajęła się agencja Brain, reklamy internetowe przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
W pierwszej połowie br. cennikowe wydatki reklamowe ING Banku Śląskiego (bez internetu) wyniosły 54,9 mln zł, o 21,6 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: „Bankuj po swojemu” - ING Bank Śląski reklamuje konto z aplikacją mobilną (wideo)