Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera dom mediowy
Bank Gospodarstwa Krajowego ruszył z przetargiem na obsługę mediową. Z wybraną agencją zamierza współpracować do końca 2023 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy usług pośredniczenia w zakupie powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego dla BGK. Wybrana w nim agencja zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego do kampanii banku. Obsługa mediowa dotyczyć ma prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej i specjalistycznej, internetu, reklamy zewnętrznej, radia, telewizji.
Dodatkowo zwycięska agencja będzie odpowiadać za przygotowanie oraz realizację strategii promocji, przygotowanie media planu kampanii reklamowej, zaproponowanie doboru mediów wraz z uzasadnieniem oraz określeniem wysokości budżetu.
Ponadto świadczyć będzie również usługi doradcze w zakresie wyboru najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych BGK jak również przeprowadzania, co najmniej dwa razy w roku kalendarzowym szkolenia dot. nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach, itd.
BGK podzielił przedmiot przetargu na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.
Zamówienie podstawowe obejmuje realizację umowy od dnia podpisania umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia agencji w wysokości 10 mln zł netto (bez VAT).
W ramach zamówienia objętego prawem opcji BGK przewiduje możliwość zlecenie dalszej realizacji umowy przez wybraną agencję za wynagrodzeniem w maksymalnej wysokości 10 mln zł netto. Przy czym termin realizacji całości umowy (liczony łącznie dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji) nie może być dłuższy niż do 31 grudnia 2023 roku.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: ocena merytoryczna (waga: 55) i cena (waga: 45).
Przetarg trwa do 23 marca br., a jego szczegóły znajdują się tutaj.
BGK jest w trakcie przetargu na agencję reklamową. Będzie z nią pracować dwa lata.
Obecnie obsługą mediową banku zajmuje się Media Group, który wygrał jego przetarg latem 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera dom mediowy