Bożonarodzeniowy spot biżuterii Apart znów w bajkowej scenerii, w roli głównej Małgorzata Socha
Marka biżuteryjna Apart rozpoczęła właśnie bożonarodzeniową kampanię reklamową zatytułowaną "Prezentami zaczaruj święta". Główną bohaterką spotu jest ambasadorka marki Małgorzata Socha, która w reklamie wystąpiła ze swoim mężem, mamą i dziećmi. Mimo doświadczeń z lat poprzednich, marka znów stawia na bajkową scenerię.
Apart w świątecznym spocie zatytułowanym "Prezentami zaczaruj święta" pokazuje Małgorzatę Sochę wraz z jej dziećmi, mężem oraz jej mamą.
"Bajkowa sceneria, urzekające momenty i zjawiskowa biżuteria. Na planie tegorocznej kampanii świątecznej Apart pojawiła się wieloletnia ambasadorka marki Małgosia Socha z najbliższymi – mężem, trójką cudownych dzieci oraz mamą. W nowej kampanii wspólnie z Apart odpowiedzieli na pytanie za co tak naprawdę kochamy Święta Bożego Narodzenia i dlaczego tak na nie czekamy
przez cały rok? Pierwsza gwiazdka na niebie, płatki śniegu majestatycznie opadające na ziemię, ubieranie choinki, potajemne pakowanie prezentów dla tych, których kochamy i chcemy ich zaskoczyć w wigilijny wieczór, wspólne robienie łańcuchów i przygotowywanie potraw, za którymi tęsknimy przez cały rok"- czytamy na kanale youtube'owym marki Apart.
Za realizację koncepcji sesji zdjęciowej i wideo jest odpowiedzialny Marcin Tyszka.
Wcześniej w reklamach Apartu także Wieniawa i Lewandowska
W nowym spocie marka znów pokazuje wyidealizowany świat pięknie i modnie ubranych rodziców i dzieci, cudownie i bogato przystrojony dom, prezenty w postaci głównie biżuterii. Przypomnijmy, że właśnie za taki obraz świąt Bożego Narodzenia marka została bardzo mocno skrytykowana w okresie przedświątecznym w 2020 roku i do tej pory jej ówczesna świąteczna reklama podawana jest jako przykład kryzysu wizerunkowego.
Wówczas Apart promował się spotem, w którym wystąpiły m.in. Małgorzata Socha, Julia Wieniawa i Anna Lewandowska. Sceneria reklamy była pełna przepychu, luksus wylewał się z każdego kadru reklamy. Tłem muzycznym spotu był utwór "Lubię wracać tam gdzie byłem" Zbigniewa Wodeckiego.
Marce zarzucano, że w czasach lockdownu i pandemii, kiedy ludzie tracą pracę a niejednokrotnie także dorobek swojego życia, upada część firm, a kobiety protestują, bo właśnie w polskim parlamencie przegłosowano całkowity zakaz aborcji Apart epatuje przesadnym luksusem, a kobiety pokazuje jako „puste i bezmyślne trzpiotki” zachwycającej się błyskotkami w bajkowym, zupełnie odrealnionym świecie.
Mimo krytyki marka nie zmieniła kursu i bożonarodzeniową kampanię w 2021 roku utrzymała w podobnym stylu.
Eksperci wskazywali wówczas, że całkowita zmiana komunikacji marki nie byłaby właściwym posunięciem.
- Czy nam się to podoba czy nie, zeszłoroczna kampania Apartu prawdopodobnie była sukcesem sprzedażowym. A stało się to nie dzięki jakiejś wyszukanej strategii, tylko dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności: marka zbudowała zasięg dzięki parodii swojej cukierkowej, wręcz kiczowatej komunikacji - wyjaśniał wówczas w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Gonsior, niezależny konsultant i doradca marki.
Dołącz do dyskusji: Bożonarodzeniowy spot biżuterii Apart znów w bajkowej scenerii, w roli głównej Małgorzata Socha
Ja tak - tzw odruch wym..tny.