Azjaci szukają w sieci informacji o elektronicznych gadżetach
Dla azjatyckich użytkowników internet jest najważniejszym źródłeminformacji, szczególnie na temat urządzeń elektronicznych.
86 procent azjatyckich respondentów wykorzystuje internet doposzukiwania informacji na temat urządzeń elektronicznych -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna badanie przeprowadzone przez firmę Synovate.
Pod tym względem daleko w tyle znalazła się prasa i komunikacjaustna, na które wskazało 36 procent badanych.
Spośród elektronicznych gadżetów, respondenci najczęściejszukają online informacji na temat telefonów komórkowych, aparatówcyfrowych, laptopów i telewizorów.
W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy badani szukający w sieciinformacji na temat elektronicznych urządzeń zamierzają na niewydać średnio 1.800 dolarów, a 35 procent z nich planuje dokonaćtakiego zakupu przez internet. Z kolei w ciągu poprzednich dwunastumiesięcy tego typu produkt kupiła 1/4 respondentów.
W badaniu firmy Synovate, które zostało zlecone przez firmęMicrosoft Digital Advertising Solutions, udział wzięło 10 tysięcyazjatyckich użytkowników serwisu MSN/Windows Live.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Azjaci szukają w sieci informacji o elektronicznych gadżetach