Arena Media przejmuje obsługę mediową Dr. Oetkera od OMD Media Direction
Dom mediowy Arena Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki Dr. Oetker w Polsce. Dotychczas firmę obsługiwał dom mediowy OMD Media Direction.
Współpraca obu firm rozpocznie się od listopada br. i obejmie kompleksowe planowanie oraz zakup mediów.
Zespół Arena Media, na czele którego stoi Joanna Bosakirska, będzie obsługiwać klienta kompleksowo i zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii offline i od II kw. 2020 roku także online.
Dr. Oetker jest właścicielem takich marek, jak Pizza Guseppe, Pizza Feliciana, Słodka Chwila, Ze Świata Natury, Babeczki czy Kopiec Kreta.
- Strategia komunikacji Arena Media najbliżej odpowiadała założeniom briefu. Zaproponowane podczas przetargu rozwiązania są spójne, zgodne z naszymi oczekiwaniami, zarówno w kwestiach wizerunkowych, jak i celach biznesowych. Innowacyjne podejście to to, czego szukaliśmy i na czym chcemy budować komunikację z naszymi konsumentami - powiedział Piotr Bobrycki, executive marketing - R&D manager Dr. Oetker Polska.
Dotychczas, od ponad 20 lat obsługą mediową Dr. Oetkera zajmował się dom mediowy OMD Media Direction.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Arena Media przejmuje obsługę mediową Dr. Oetkera od OMD Media Direction