SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Boiron kampanią promuje nowość w ofercie

Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą jeden z nowych produktów w swoim portfolio – tabletki Arnica montana Boiron. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
 

Arnica montana Boiron w formie tabletek podjęzykowych jest lekiem przeznaczonym do stosowania przy urazach, siniakach, stłuczeniach, krwiakach i zmęczeniu mięśni, dla dorosłych i dzieci już od 18. miesiąca życia. 

W lipcu wystartowała kampania promująca ten produkt, która ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów marki. W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe formaty zoptymalizowane pod generowanie ruchu na stronę z zastosowaniem specjalnych fraz i słów kluczowych. 

Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca sierpnia. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), materiały kreatywne przygotował klient. Za produkt Arnica montana Boiron w firmie Boiron odpowiada Beata Trzeciak, junior product manager. 

 

Dołącz do dyskusji: Boiron kampanią promuje nowość w ofercie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl