Apple z kontem wsparcia technicznego na Twitterze, ponad 90 tysięcy obserwujących w jeden dzień
Koncern Apple uruchomił na Twitterze specjalne konto oferujące techniczne wsparcie dla użytkowników. W ciągu jednego dnia funkcjonowania w serwisie profil zgromadził ponad 90 tysięcy obserwujących.
Konto o nazwie @applesupport zostało uruchomione na Twitterze w czwartek. W założeniach ma ono służyć koncernowi Apple do kontaktów między użytkownikami a marką i oferować wsparcie w kwestiach technicznych związanych z produktami Apple.
Tips and tutorials from the same Apple Advisors you know and trust - now available on Twitter. #AppleSupport pic.twitter.com/ERVDMUjXO1
— Apple Support (@AppleSupport) 3 marca 2016
W jednym z pierwszych wpisów Apple informuje, że wsparcie na nowoutworzonym koncie będzie oferowane wyłącznie w języku angielskim, a jeśli użytkownik chce się skontaktować z firmą w innym języku powinien skorzystać z dedykowanej strony internetowej.
We offer support via Twitter in English. Contact an Advisor for help in your preferred language here: https://t.co/5wewfI3Xkv
— Apple Support (@AppleSupport) 3 marca 2016
Wśród pierwszych treści umieszczonych na nowym koncie znalazły się też porady dotyczące ukrytych funkcji i trików w aplikacji Notes będącej częścią systemu iOS.
The Notes app has some awesome hidden tricks. A favorite of ours: how to turn lists into checklists. #AppleSupport pic.twitter.com/6fdzsRT1i4
— Apple Support (@AppleSupport) 3 marca 2016
Według informacji, do których dotarł Reuters Apple zamierza odpowiadać na tweety konkretnych użytkowników w czasie krótszym niż 2 godziny. Uruchomienie konta @applesupport spotkało się z dużym zainteresowaniem internautów. W pierwszym dniu funkcjonowania profilu zgromadził ponad 90 tys. obserwujących, pojawiło się też na nim z górą 800 tweetów i odpowiedzi. Jednym z pierwszych followersów nowego konta Apple był Jack Dorsey, współzałożyciel i obecny szef Twittera, który w osobnym wpisie powitał Apple.
A HUGE welcome to @AppleSupport! Now using Twitter to provide customer support through tweets and DMs! https://t.co/wORkp6mRNa
— Jack (@jack) 3 marca 2016
Do tej pory Apple nie był zbyt aktywny na Twitterze, nie uruchomił też na tej platformie swojego oficjalnego profilu. Jedynym śladem obecności producenta w serwisie było konto @AppleMusicHelp, które obecnie obserwuje ponad 18 tys. użytkowników.
Starting today, follow @AppleSupport for tips & questions on Apple Music + more! pic.twitter.com/PRcoXcreEJ
— Apple Music Help (@AppleMusicHelp) 3 marca 2016
Dołącz do dyskusji: Apple z kontem wsparcia technicznego na Twitterze, ponad 90 tysięcy obserwujących w jeden dzień