SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Zasiadczyk wraca do „Faktu”, Ewa Lankiewicz odeszła do TVN Style

Anna Zasiadczyk została zastępcą szefa zespołu show-biznes w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska). Zastąpiła na tym stanowisku Ewę Lankiewicz, która przeszła do TVN Style.

Zasiadczyk w „Fakcie” pracowała do 2013 roku. Przez osiem lat pełniła tam funkcje dziennikarza, redaktora, a potem zastępcy i w końcu szefa działu Ludzie. Przez ostatnie dwa lata współpracowała jako dziennikarka z kilkoma tytułami Wydawnictwa Bauer i pracowała w agencji public relations Zaza Media.

Zespół Show-biznes funkcjonuje w newsroomie „Faktu” od listopada 2014 roku. Przygotowuje materiały na strony działu Ludzie w wydaniu drukowanym dziennika, odpowiada za dodatki „Fakt Gwiazdy” i „Fakt TV” oraz za sekcję Kobieta w serwisie Fakt24.pl. Szefem zespołu jest Magdalena Tymicka.

Ewa Lankiewicz, dotychczas wiceszefowa zespołu show-biznes  w ”Fakcie”, z końcem września br. przeszła do kanału TVN Style.

Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Faktu” wynosiła 301 172 egz., natomiast serwis Fakt.pl (pod koniec września przekształcony w Fakt24.pl) zanotował 5,77 mln użytkowników i 217,7 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Dołącz do dyskusji: Anna Zasiadczyk wraca do „Faktu”, Ewa Lankiewicz odeszła do TVN Style

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jozin
Felek stawia na ludzie sprawdzonych, chce ocieplic wizerunek Faktu i wprowadzić go w nowy kwartał już po zmianach. Myślę, że w Q4 stanowczo podniesie wynik ebidta. Miał mały damage ale teraz już tylko business opportunities. Tym bardziej, że jst już convergentna oferta.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Felek stawia na ludzie sprawdzonych, chce ocieplic wizerunek Faktu i wprowadzić go w nowy kwartał już po zmianach. Myślę, że w Q4 stanowczo podniesie wynik ebidta. Miał mały damage ale teraz już tylko business opportunities. Tym bardziej, że jst już convergentna oferta.


A po polsku??
0 0
odpowiedź
User
Ziom
Gazeta musi się odbić po czołówce z siekierezadą. Potrzeba zmian, muszą nadejsć zmiany, bo jesli nic się nie zmieni mogą nadejść permanentne dni rebelii agencji reklamowych. Nikt się nie chce u nas oglaszac. I musimy w reklamie pracowac teraz dwa razy ciezej za dwa razy mniej.
0 0
odpowiedź