Anna Olipra CEO w Global Shopper Marketing
Od stycznia stanowisko CEO Global Shopper Marketing obejmie Anna Olipra, zaś Beata Grosicka oraz Szymon Szylak awansują na stanowiska business development director i head of design. Agencja chce się skupiać na rozwoju działań w zakresie digitalu i brandingu.
Z początkiem 2023 roku właściciele spółki kapitałowej Global Shopper Marketing – w związku z jej rozwojem oraz poszerzeniem zakresu działalności – dokonają reorganizacji kluczowych elementów jej struktury - podano w komunikacie.
Nowym CEO GlobalSM zostanie Anna Olipra pełniąca do tej pory obowiązki client service directora. Natomiast Maciej Olipra, Co-Founder oraz dotychczasowy CEO – razem ze swoim wspólnikiem Dariuszem Złotowskim – skoncentruje się na koordynacji działań związanych z nowymi obszarami inwestycyjnymi agencji.
Anna Olipra na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za wyznaczanie celów biznesowych, a także realizację założeń nowej strategii agencji w nadchodzących latach. Zarządzać będzie również relacjami z kluczowymi klientami spółki. Olipra pracę w GlobalSM rozpoczęła w 2020 roku na stanowisku project manager. Przed dołączeniem do agencji przez około 13 lat była związana z Kompanią Piwowarską, gdzie zdobywała doświadczenie projektowe oraz uczestniczyła we wdrażaniu i rozwoju strategii sprzedażowych, marketingowych oraz IT.
Częścią zachodzących zmian jest również awans oraz włączenie w struktury zarządu firmy Beaty Grosickiej, a także nowa rola Szymona Szylaka. Obejmują oni odpowiednio stanowiska: business development director oraz head of design.
Funkcja Grosickiej jest nowo utworzonym stanowiskiem dyrektorskim w strukturach zarządu firmy powołanym na potrzeby koordynacji wdrożenia strategii rozwoju spółki. Beata Grosicka związana jest z branżą reklamową od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL. Doświadczenie zawodowe zdobywała w: „Bed&Breakfast”, Swiift Agencja Reklamowa, Hackett Hamilton i Gutenberg Networks.
Szymon Szylak zarządzać będzie zespołem kreacji, pilnując najwyżej jakości realizacji działań. Szylak w GlobalSM pracuje od kwietnia br. na stanowisku head of creative team. Specjalizuje się w kompleksowej identyfikacji wizualnej, obsłudze i aktywacji marek oraz kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych. Wcześniejsze doświadczenie uzyskał m.in. w Nav Agency, gdzie od 2018 roku pracował na stanowisku art directora.
- Przed nami dalszy rozwój, aby mu sprostać, niezbędne było postawienie na strategię zakładającą pełnienie funkcji operacyjnych przez osoby mogące w pełni skoncentrować się na bieżącej obsłudze klientów i pozyskiwaniu nowych kontrahentów. To właśnie dzięki m.in. zaangażowaniu oraz doświadczeniu Ani udało nam się nie tylko spokojnie przejść przez trudne dla branży ostatnie dwa lata, ale także zrealizować w tym czasie kilka istotnych projektów poszerzając tym samym obszar działania agencji. Część spółki odpowiedzialna za działania marketingowe już w 2021 roku z powodzeniem wróciła do obrotów z okresu przed pandemii, zamykając rok z wynikiem lepszym o 12 proc. r/r – podkreśla Maciej Olipra.
Dołącz do dyskusji: Anna Olipra CEO w Global Shopper Marketing