SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aniela Hejnowska awansowała do międzynarodowych struktur Groupona

Aniela Hejnowska, dotychczas managing director Groupon w Polsce, awansowała do międzynarodowych struktur tej firmy. Teraz odpowiada za jej działalność w Belgii, Francji i Holandii.

Aniela HejnowskaAniela Hejnowska

Aniela Hejnowska dyrektorem zarządzającym Groupon w Polsce została jesienią 2012 roku. Na stanowisku tym odpowiadała za całość działalności firmy na polskim rynku oraz współtworzenie i realizację planów rozwoju w trzech głównych sektorach aktywności biznesowej Grouponu - rynkach lokalnych, rynku turystycznym oraz produktowym.

Teraz awansowała do międzynarodowych struktur firmy - jako wiceprezes odpowiada za jej działalność we Francji, Belgii i Holandii. Pracuje w biurze firmy we Francji.

Aniela Hejnowska rozpoczęła swoją karierę zawodową w 2005 roku jako retention specialist w Tele2. Po dwóch latach awansowała na stanowisko sales and retention manager. W 2008 roku, po przejęciu przez Netia SA, odpowiadała za program reorganizacji i od 2009 roku zajmowała stanowiska dyrektora zarządzającego rynkami SOHO/SME oraz Home.

Aniela Hejnowska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, Grenoble Graduate School of Business we Francji oraz The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii.

Dołącz do dyskusji: Aniela Hejnowska awansowała do międzynarodowych struktur Groupona

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Ta wydmuszka jeszcze istnieje?
odpowiedź
User
j
Wielce przydatna firma i jeszcze bardziej przydatne stanowisko. Jakby ten groupon zniknął w tej chwili to nikogo poza pracownikami by to nie obeszło.
odpowiedź
User
Sprawiedliwy
Zupełnie nie rozumiem tych durnych komentarzy. Co wam złego Groupon zrobił? Nie płacicie na tę firmę podatków, nie musicie być subskrybentami newsletterów.

Skoro w dupie macie sukces Polki w firmie działającej w ponad 30 krajach, to wasza sprawa, ale po co pisać takie banalne hejty?

Najgłośniej szczekają ci, którzy nie mają pojęcia o co chodzi. Zmieńcie stronę na Pudelek.pl. Tam też niewiele merytoryki.
odpowiedź