Andrzej Dalkowski dyrektorem marketingu InPost
Andrzej Dalkowski, manager z 20 letnim oświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji, będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.
– Cieszymy się, że do zespołu InPost dołącza manager z bardzo ciekawym i kompleksowym doświadczeniem marketingowym w branży handlu detalicznego i e-commerce, które zdobył w znanych międzynarodowych markach, takich jak Vision Express czy OBI. Jestem pewna, że będzie silnym wzmocnieniem naszej komunikacji marketingowej – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, chief marketing & ESG officer InPost.
Andrzej Dalkowski swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w Vision Express należącym do Grupy Grandvision, a następnie EssliorLuxottica, gdzie przez ostatnią dekadę jako chief marketing officer był odpowiedzialny za rynek Polski, Bułgarii, Grecji i Cypru.
Wcześniej był dyrektorem marketingu OBI Polska, a jeszcze wcześniej w Grupie Metro opiekował się markami Media Markt, Saturn i Praktiker.
Specjalizuje się w omni- strategii marketingowej oraz budowaniu marki w oparciu o insighty klientów i użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Dalkowski dyrektorem marketingu InPost