SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show „Ameryka Express 2” ogląda 1,06 mln widzów. TVN liderem w 16-49

Reality-show „Ameryka Express 2” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,06 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu początek programu „Starsza pani musi fiknąć”. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.

Uczestnicy „Ameryki Express 2”; fot. TVN Uczestnicy „Ameryki Express 2”; fot. TVN

Program „Ameryka Express 2” na antenie TVN pokazywany jest w środy o godz. 21.30, począwszy od 4 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,06 mln osób, co przełożyło się na 8,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas największą widownię, wynoszącą 1,13 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek programu.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. nowy program „Starsza pani musi fiknąć” gromadził średnio 1,29 mln widzów, co przekładało się na 10,15 proc. udziału w 4+, 11,94 proc. w 16-49 oraz 10,99 proc. w 16-59. Program stracił 230 tys. oglądających, ale ma wyższe udziały w grupach 16-49 i 16-59.

TVN w paśmie nadawania „Ameryki Express 2” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 11,02 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (6,98 proc.; różne audycje), a czwarty - Polsat (5,23 proc.; „Zawsze warto” i filmy fabularne).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest liderem.

Reality-show „Ameryka Express” to polska wersja formatu „Peking Express”, której dwie poprzednie edycje w naszym kraju nosiły nazwę „Azja Express”. Reality-show zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie), nie mogą płacić za transport i nocleg. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.

Tym razem trasa wyścigu wiodła przez Gwatemalię i Kolumbię. Do Ameryki Środkowej i Południowej wyruszyło osiem par:

- Grażyna Wolszczak z synem Filipem Sikorą
- Paweł Deląg z Dariuszem Lipką,
- Karolina Pisarek z przyjaciółką Martą Gajewską-Komorowską,
- Małgorzata Heretyk z Ernestem Musiałem,
- Patrycja Markowska z Żanetą Luberą,
- Iwona Benjamin wraz z mężem Reggie,
- bracia Grzegorz i Rafał Collins,
- Marcin „Różal” Różalski z Bartoszem Fabińskim

Prowadzącą drugiej odsłony „Ameryki Express” została Daria Ładocha, zwyciężczyni „Agent - Gwiazdy 2”. Względem poprzedniej edycji projektu zastąpiła Agnieszkę Woźniak-Starak.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: Show „Ameryka Express 2” ogląda 1,06 mln widzów. TVN liderem w 16-49

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tt
1 milion to Lombard i inne tego typu oszczędne produkcje mają tyle oglądalności. Brawo kreacja TVN.
0 0
odpowiedź
User
Rocky
oj, coś słabo, wolę Polsat
0 0
odpowiedź
User
Qwert
Trafili im się fajni uczestnicy, ale jak zwykle słaby montaż. Brak napięcia, chaos, widać reżyserię.
0 0
odpowiedź