SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,07 mln widzów serialu „Motyw” w TVN

„Motyw” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,07 mln widzów, o 430 tys. osób mniej niż czwarty sezon „Diagnozy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Nowy serial daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49.

Małgorzata Kożuchowska w serialu „Motyw”; fot. Telewizja TVN Małgorzata Kożuchowska w serialu „Motyw”; fot. Telewizja TVN

Premierowe odcinki nowego serialu „Motyw” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 2 marca br. Średnia widownia serialu do 16 marca wyniosła 1,07 mln osób, co przełożyło się na 8,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,27 mln oglądających.

Dla porównania, serial „Diagnoza 4”, emitowany w tym paśmie wiosną ub.r., po trzech odcinkach oglądało 1,50 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 11,47 proc., 14,18 proc. i 13,20 proc. Nowy serial stracił 430 tys. widzów.

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiąga 16,55 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,21 proc.), a czwarta - TVP1 („Zniewolona” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 5,30 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru.

Fabuła „Motywu” opiera się na historii o miłosnym trójkącie głównych bohaterów: Luizy, Czarnej oraz Maksa. Serial rozpoczyna się od zbrodni dla której tłem są tajemnice sprzed lat.

W rolach głównych widzowie oglądać mogą m.in.: Małgorzatę Kożuchowską, Agnieszkę Grochowską, Michała Czerneckiego, Andrzeja Konopkę, Magdalenę Walach, Olgę Bołądź oraz Adama Ferencego.

Producentem serialu „Motyw” jest DGA Studio, Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński na zlecenie dla TVN. Za scenariusz odpowiada zespół: Tomasz Titkow (główny scenarzysta), Joanna Titkow i Ewa Popiołek, pod nadzorem kreatywnym Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz. Projekt wyreżyserował Paweł Maślona.

„Motyw” od 12 grudnia 2019 roku dostępny jest w serwisie player.pl. Premiera telewizyjna kolejnych odcinków w TVN będzie miała miejsce we wtorki o godz. 21.30.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,07 mln widzów serialu „Motyw” w TVN

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niko
Czarnecki i Ferency dają radę
0 0
odpowiedź
User
Pdk
Niech ta klapa będzie nauczką dla TVN-u, że ludzie mają już dość Kożuchowskiej i innych, oklepanych twarzy znanych z kilku innych produkcji. Kolejne roczniki kończą szkoły aktorskie, trzeba im dawać szansy, a nie wałkować do porzygu właśnie Kożucha, Karolaka czy Szyca.
0 0
odpowiedź
User
Qwert
Po pierwszych odcinkach tych oryginalnych produkcji prawie zawsze dochodzę do wniosku, że gdzieś to już widziałem.
0 0
odpowiedź