Amazon dodaje do swojej aplikacji podobny do TikTok kanał z treściami zakupowymi
Amazon uruchomił nowy przewijany kanał o nazwie Inspire. Jest dostępny dla użytkowników aplikacji w USA. Krótkie filmy przedstawiają produkty, które zdaniem sprzedawcy mogą zainteresować użytkowników.
Amazon ogłosił, że uruchamia nowy kanał w swojej aplikacji ze zdjęciami i filmami przedmiotów, które użytkownicy mogą kupić.
Kanał, który Amazon nazywa Inspire, jest próbą skłonienia użytkowników aplikacji do robienia zakupów, gdy widzą produkty w treściach online – coś, co próbują zrobić również inne firmy technologiczne. TikTok od dawna pracuje nad własnymi funkcjami zakupów w aplikacji, w tym zakupami na żywo, a YouTube dodał marketing afiliacyjny i zakupy do swojej kopii TikTok, Shorts.
Inspire pojawi się jako ikona żarówki w aplikacji Amazon i zostanie udostępniona wybranym kupującym w USA. Firma rekrutuje również influencerów do produkcji filmów do kanału, wraz z wyborami marek i stałych klientów, ponieważ chce wykorzystać zakupy w społecznościowe. Amazon zaczął testować Inspire wewnętrznie, z pracownikami tego lata.
Na karcie Inspire kupujący mogą wybierać spośród kategorii, takich jak projektowanie wnętrz, zwierzęta domowe i pielęgnacja skóry, i przewijać treści, które przedstawiają produkty Amazon i łączą je. Następnie mogą kupować przedmioty bezpośrednio z filmów i zdjęć.
W trzecim kwartale br. przychody Amazona zwiększyły się o 14,7 proc. do 127,1 mld dolarów, a w przy wzroście kosztów operacyjnych o 17,5 proc. zysk netto zmalał z 3,15 do 2,87 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Amazon dodaje do swojej aplikacji podobny do TikTok kanał z treściami zakupowymi