Amazon.com testuje nowy wygląd
Amazon.com szykuje duży redesign swojej witryny. Może to zwiastować premierę firmowego tabletu.
W porównaniu do obecnej wersji serwisu, nowy design jest bardziej przejrzysty. Zrezygnowano z charakterystycznych dla sklepu kolorów - niebieskiego i pomarańczowego, wprowadzono więcej białej przestrzeni i większy pasek wyszukiwania. Łatwiej dostępne i bardziej intuicyjne są też koszyk i lista życzeń.
Dzięki nowemu wyglądowi Amazon chce bardziej uwidocznić takie produkty jak utwory MP3, e-booki na czytnik Kindle oraz cyfrowe gry i aplikacje ze sklepu Amazon Appstore for Android.
Testowana strona wygląda na zoptymalizowaną pod tablety, co może mieć związek z planowaną przez firmę premierą tego typu urządzenia (więcej na ten temat).
Testy nowego wyglądu Amazon.com rozpoczęły się w zeszłym tygodniu i stopniowo jest on udostępniany kolejnym internautom. Jak na razie nie wiadomo kiedy konkretnie nastąpi oficjalne uruchomienie nowej wersji sklepu.
Dołącz do dyskusji: Amazon.com testuje nowy wygląd