Aluzje filmowe i książkowe w kampanii Morizon.pl
Na outdoorze i w internecie rozpoczęła się kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki nieruchomości Morizon.pl. Akcję zespół serwisu przygotował i realizuje wspólnie z firmami CAM Media Creative Works i Synergic Media.
Kampania jest oparta na grafikach pokazujących w rzucie izometrycznym miasto z budynkami o różnych kształtach i kolorach. Uzupełniają to slogany z tytułami popularnych filmów, książek i oper, takich jak m.in. „Dom nad rozlewiskiem”, „Straszny dwór”, „Mieszkanko na Mariensztacie” i „Okno na podwórze”.
Reklamy mają podkreślać najważniejsze atuty Morizon.pl: dużą liczbę ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości oraz łatwość ich wyszukiwania i przeglądania na stronie (m.in. dzięki intuicyjnemu interfejsowi).
Działania reklamowe są prowadzone na outdoorze (megabillboardy i nośniki na autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie) oraz w internecie (m.in. Onet.pl, WP.pl, Facebook).
Koncepcję i kreację kampanii wspólnie z zespołem Morizon.pl przygotowała agencja CAM Media Creative Works. Za dobór nośników outdoorowych i ekspozycję odpowiada Synergic Media.
Dołącz do dyskusji: Aluzje filmowe i książkowe w kampanii Morizon.pl