Mieszkanie dające znaki do zmiany reklamuje Morizon.pl (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu nieruchomościowego Morizon.pl pod hasłem „Jeden Morizon, milion mieszkań”.
Reklamy Morizon.pl w humorystyczny sposób zwracają uwagę na mankamenty wysłużonego mieszkania, niespełniającego potrzeb i oczekiwań żyjącej w nim pary młodych osób. Kampania podkreśla, że w takiej sytuacji, kiedy chce się zmienić lokum na nowsze, przestronniejsze i lepiej wykończone, najlepiej skorzystać z wyszukiwarki nieruchomości na Morizon.pl - dostępnej zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych.
W grudniu ub.r. serwis Morizon.pl zanotował 153,1 tys. użytkowników i 1,66 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Akcja - pod hasłem „Jeden Morizon, milion mieszkań” - jest zaplanowana na okres wiosennego ożywienia na rynku nieruchomości. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne - emisje spotów przy popularnych serialach, programach informacyjnych, publicystycznych, rozrywkowych i transmisjach sportowych) oraz internet (m.in. WP.pl, Interia.pl, Onet.pl). Pierwszy etap działań potrwa do końca maja.
Kreację kampanii przygotowała agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Mieszkanie dające znaki do zmiany reklamuje Morizon.pl (wideo)