SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Almette Fruit reklamowany jako „owocowy smak natury” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowej linii serków Almette - Fruit (Hochland Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Owocowy smak natury”, przygotowały i realizują firmy Grasp Group, ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

Kampania serków Almette Fruit przekonuje, że dzięki nim każdy posiłek staje się niezwykły. W reklamach prezentowane są wszystkie trzy warianty smakowe produktu.

Akcja startuje 7 kwietnia i potrwa do 30 czerwca. Obejmie telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, kanały dziecięce), a od maja będzie też prowadzona w kinach oraz na outdoorze (billboardy i citylighty w wiatach przystankowych w ośmiu największych miastach).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Grasp Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

Dołącz do dyskusji: Almette Fruit reklamowany jako „owocowy smak natury” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl