Almette Fruit reklamowany jako „owocowy smak natury” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej linii serków Almette - Fruit (Hochland Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Owocowy smak natury”, przygotowały i realizują firmy Grasp Group, ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Kampania serków Almette Fruit przekonuje, że dzięki nim każdy posiłek staje się niezwykły. W reklamach prezentowane są wszystkie trzy warianty smakowe produktu.
Akcja startuje 7 kwietnia i potrwa do 30 czerwca. Obejmie telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, kanały dziecięce), a od maja będzie też prowadzona w kinach oraz na outdoorze (billboardy i citylighty w wiatach przystankowych w ośmiu największych miastach).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Grasp Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Dołącz do dyskusji: Almette Fruit reklamowany jako „owocowy smak natury” (wideo)