SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro reklamuje Standard i Strefę Marek (wideo)

W kolejnych odsłonach kampanii reklamowej Allegro.pl prezentowane są Standard Allegro i Strefa Marek. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom.

Bohaterką nowej reklamy Allegro.pl jest rozsądna i zorganizowana Maja, która kupuje w tym serwisie lampę. Ponieważ przedmiot jest oznaczony Standardem Allegro, kupująca ma pewność, że jest zgodny z opisem i zostanie szybko dostarczony.

Spot podkreśla, że Standard Allegro obejmuje ponad 300 mln produktów dostępnych w serwisie.

Z kolei reklama Strefy Marek podkreśla, że w sekcji tej oferowane są produkty ponad 100 znanych marek z różnych kategorii. Przypomnijmy, że dział Strefa Marek został uruchomiony na Allegro w sierpniu ub.r. (przeczytaj o tym więcej).

Obie reklamy są kolejnymi odsłonami kampanii Allegro zaczętej pod koniec września pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”. W pierwszej odsłonie prezentowany był Program Ochrony Kupujących (przeczytaj więcej i zobacz spot), a w drugiej - zakupy na raty PayU (obejrzyj to).

W sierpniu br. Allegro.pl zanotowało 12,28 mln realnych użytkowników, 2,6 mld odsłon oraz 2 godziny i 57 minut na przeciętnego użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Akcja reklamowa - zaplanowana do lutego przyszłego roku - obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne, m.in. z oferty TVN, Polsatu i TVP) oraz internet (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2.pl, strony Grupy Gazeta.pl, GG, ipla.pl, tvnplayer.pl, VoD.pl, YouTube, serwis pelnepomyslow.allegro.pl).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, reżyserią spotów zajął się Bartłomiej Ignaciuk, produkcją - studio Film Produkcja, a postprodukcją - studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

Dołącz do dyskusji: Allegro reklamuje Standard i Strefę Marek (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl