SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alicja Strzelczak dyrektorem marketingu tytułów wnętrzarskich w ZPR Media

Alicja Strzelczak awansowała na stanowisko dyrektora marketingu tytułów wnętrzarskich w ZPR Media. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczas pełnioną funkcją szefowej marketingu tytułów parentingowych.

Strzelczak odpowiada za działania marketingowe miesięczników „Dobre Wnętrze”, „Moje mieszkanie” i „M jak mieszkanie”. Jednocześnie zajmuje się marketingiem magazynu „M jak Mama”.

Ostatnio Alicja Strzelczak prowadziła samodzielnie działania marketingowe dla magazynu „Moje mieszkanie” oraz wspierała pozostałe tytuły wnętrzarskie.

Wcześniej związana była z TVP, gdzie pełniła funkcję specjalisty ds. marketingu.

Dołącz do dyskusji: Alicja Strzelczak dyrektorem marketingu tytułów wnętrzarskich w ZPR Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl