Aleksandra Włodarczyk dyrektorem handlowym w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy TIME
Aleksandra Włodarczyk objęła obowiązki dyrektora handlowego w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy prasy i internetu TIME. Na stanowisku zastąpiła Barbarę Jednacz, która pozostaje w Grupie ZPR Media, ale obecnie przebywa na urlopie.
Nowa dyrektor odpowiada za koordynowanie działań handlowych takich tytułów prasowych jak „Zdrowie” i „M jak mama” oraz serwisów internetowych: Poradnikzdrowie.pl i Mjakmama.pl. Będzie tworzyła strategię rozwoju działu handlowego, a także wspierała negocjacje handlowe z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
Na stanowisku zastąpiła Barbarę Jednacz, która pozostaje w Grupie ZPR Media, ale obecnie przebywa na długoterminowym urlopie.
Włodarczyk jest związana z Grupą ZPR Media od marca 2017 roku. Wcześniej pełniła funkcję kierownika segmentu Zdrowie w biurze reklamy i odpowiadała m.in. za realizację i nadzór nad projektami marketingowymi dla branży farmaceutycznej i FMCG.
Wcześniej była przez osiem lat związana z międzynarodową grupą mediową Mediaplanet Publishing House, oraz zdobywała doświadczenie w agencji marketingu sportowego Unico i w domu wydawniczym Krajowej Izby Gospodarczej.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Włodarczyk dyrektorem handlowym w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy TIME