SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,27 mln widzów „Alarmu!” w sezonie 2018/2019. Program zyskał 340 tys. widzów

Od września ub.r. do końca czerwca br. „Alarm!” oglądało w TVP1 średnio 1,27 mln widzów. Program w porównaniu do pierwszego sezonu zyskał 340 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Jacek Łęski, fot. TVP1 Jacek Łęski, fot. TVP1

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 września 2018 roku do 29 czerwca 2019 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,27 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 8,72 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,15 proc. w grupie 16-49 i 7,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 2,04 mln widzów w 4+ (w 16-49 było to 529 tys., a w 16-59 - 903 tys.).

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 19 stycznia. Śledziło go średnio 2,14 mln osób. Wszystkie z top 10 odcinków TVP1 wyemitowała w soboty.

Dla porównania, średnia widownia pierwszych 68 odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 26 lutego do 14 czerwca 2018 roku w TVP1 wyniosła 927 tys. osób. Dało to TVP1 odpowiednio 6,50 proc., 4,73 proc. i 5,74 proc. udziału. Oznacza to, że interwencyjny magazyn zyskał 340 tys. widzów.

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program, którego nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada ub.r. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.

Cykl prowadzą Jacek Łęski, Agnieszka Świdzińska oraz Mirosław Rogalski.

Początkowo wiosenny sezon „Alarmu!” miał się zakończyć w czwartek, 14 czerwca ub.r., ale publiczny nadawca postanowił emitować program bez przerwy wakacyjnej. Do sierpnia ub.r. magazyn był pokazywany od poniedziałku do piątku, ale od września ub.r. śledzić go można również w soboty. Również podczas tegorocznych wakacji TVP1 emituje premierowe odcinki „Alarmu!”.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,27 mln widzów „Alarmu!” w sezonie 2018/2019. Program zyskał 340 tys. widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
cały ten program jest po to aby umocnić wiarę widza że dobra zmiana jest naprawdę potrzebną dobrą zmianą.
0 0
odpowiedź
User
Donek
Co się dziwić dobry program poruszający ciekawe tematy.
0 0
odpowiedź
User
Do Donek
Dziś w super ekspresie, jutro w alarmie. Plus wszystkie wydarzeniówki dajemy kilka dni po newsach. Plus prime time, czyli ogląda nas około 900 tys ludzi. Tak więc ogólnie to licho wygląda
0 0
odpowiedź