SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Akuku! "Owocuje zaskoczeniem" (wideo)

Marka Akuku!, należąca do Colian, kontynuuje kampanię telewizyjną żelek. Działania pod hasłem "Owocuje zaskoczeniem" przygotowały Havas Engage Warsaw, Initative i Kolterman Media Communications.

W nowym, 15-sekundowym spocie brand hero marki, żelek Akuk, postuluje: "Mniej cukrów! Więcej soku!". Reklama emitowana jest na antenach TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w kanałach z pakietów tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Discovery Life, Food Network czy BBC Lifestyle).

Spot reklamowy wykreowała i wyprodukowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy Initative. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Akuku! "Owocuje zaskoczeniem" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl