„Aktywność na nowo” w kampanii Aleric Deslo Active (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa leku na alergię Aleric Deslo Active (produkowanego przez USP Zdrowie), prowadzona pod hasłem „Aktywność na nowo”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change, Selfish, Badi Badi i Mets.
Reklamy podkreślają, że Aleric Deslo Active szybko zwalcza dokuczliwe objawy alergii (takie jak łzawienie, katar czy znużenie) i pozwala aktywnie spędzić cały dzień, ponieważ po zażyciu natychmiast rozpuszcza się w ustach (bez konieczności popijania wodą) i działa przez 24 godziny. Kampania informuje też, że obecnie produkt ten jest dostępny bez recepty.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (Polsat, TVP1, TVP2, TVN) oraz internecie (reklamy na portalach horyzontalnych, serwis dotyczący Aleric Deslo Active).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Change (należąca do Group One), a produkcją spotu zajęły się firmy Selfish i Badi Badi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.
Dołącz do dyskusji: „Aktywność na nowo” w kampanii Aleric Deslo Active (wideo)