SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„#AkcjaRejestracja” - Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa promują rejestrowanie numerów w Play (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Play, pod hasłem „#AkcjaRejestracja”, zachęcająca do rejestrowania numerów prepaidowych w tej sieci. W akcji oprócz celebrytów znanych z poprzednich reklam Play występują youtuberzy.

W reklamach znane osoby opisują, jak łatwe jest zarejestrowanie numeru prepaidowego w Play. Kampania podkreśla, że użytkownik rejestrujący numer w Play na Kartę dostaje 100 zł na rozmowy i SMS-y, 10 GB internetu i konto ważne przez rok.

W kampanii występują celebryci znani z poprzednich reklam Play, m.in. Agnieszka Dygant, Piotr Adamczyk, Pascal Brodnicki, Dawid Podsiadło, Agnieszka Chylińska i Wojciech Modest Amaro.

 

 

W osobnym spocie pojawia się grupa popularnych youtuberów, m.in. Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa.

 

Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji, internecie (m.in. na profilach uczestniczących w niej youtuberów) oraz punktach sprzedaży Play.

 

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii, reklamy ATL-owe i BTL-owe oraz działania w social media odpowiada agencja Isobar Polska. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a postprodukcją - Orka Studio. Media zaplanował i kupił Mediacom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: „#AkcjaRejestracja” - Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa promują rejestrowanie numerów w Play (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
macintosh
widzę te twarze na szósteczkach na mieście i myślę #AkcjaDewaluacja. Innymi słowy, angażowanie mniej lub bardziej znanych mordeczek w kreacjach właśnie przestało "sprzedawać"..
odpowiedź
User
pegazus
czy w playu nie widzą jaki odbiór mają te reklamy? moze na gimbazę to dziala ale dorośli ludzie nie mogą już patrzeć na wszechobecne twarze tych "supergwiazd". czas coś zmienić moi drodzy bo jak was widzą tak was piszą
odpowiedź
User
masakryczna masakra
Masakra.. Ile można tłuc tą samą konwencję reklam..
odpowiedź