SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media

Od grudnia br. Agnieszka Kos-Podlaska dołączyła do Burda Media Polska i objęła stanowisko digital sales directora. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska.

Agnieszka Kos-Podlaska, fot. Burda Media PolskaAgnieszka Kos-Podlaska, fot. Burda Media Polska

Do zadań Kos-Podlaskiej należy realizacja projektów i budżetów digital wydawnictwa oraz nadzór nad działem sprzedaży digital. Raportuje do Michała Helmana, chief commercial oficer w Burdzie.

Poprzednio Agnieszka Kos-Podlaska pracowała w Edipresse Polska jako dyrektor ds. klientów strategicznych i new business, a wcześniej na stanowisku dyrektora biura reklamy digital lifestyle (odpowiadała za realizację budżetów w Wizaz.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, Party.pl i Viva.pl).

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Timi
Od razu współczuje, biore popcorn i odliczam do finalu ;)
odpowiedź
User
Fffff
Gratulacje Aga :) dobrze ze odeszłaś z wiejskiej
odpowiedź
User
burdel
odnajdzie się. W Burdzie jest klimat knucia, kopania dołków i sztucznych uśmiechów. Ciekawe, z kim teraz sie prześpi.
odpowiedź