SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Jasieńczuk dyrektorem sprzedaży agencyjnej w Cormedia

Agnieszka Jasieńczuk objęła stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej w domu mediowym Cormedia.

Jasieńczuk będzie zarządzała działem obsługującym domy mediowe i agencje reklamowe, z którymi współpracuje Cormedia. Nowo zatrudniona dyrektor będzie też odpowiedzialna za animację i rozwijanie współpracy w ramach wszystkich sieci tematycznych z portfolio firmy.

Karierę zawodową Jasieńczuk rozpoczęła w Agorze, gdzie realizowała głównie niestandardowe projekty brandingowe w oparciu o potencjał portalu gazeta.pl. Następnym etapem była praca w sieci reklamowej IDMnet i jej rozbudowa o serwisy parentingowe, a kolejnym - praca w Polskapresse, gdzie odpowiedzialna była za rozwój oferty internetowej wydawnictwa oraz zarządzanie podległym działem sprzedaży.

>>> Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)

Z Polskapresse Jasieńczuk rozstała się pod koniec 2009 roku (więcej na ten temat), a w ostatnim czasie zajmowała się pozyskiwaniem sponsorów i patronatów medialnych dla różnego rodzaju projektów muzycznych.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Jasieńczuk dyrektorem sprzedaży agencyjnej w Cormedia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kimi
Jeśli będzie pracowała tak jak w Polskapresse to powodzenia życzę Cormedia ...
0 0
odpowiedź
User
Julia
Brawo. Nowi muszą być by tuszować matactwa szefowej. Jeszcze się tej pani zatęskni do Polskapresse.
0 0
odpowiedź
User
Stefan
Widzę, że znów na "prośbę" Pani AK zdjęto poprzedni artykuł wraz z komentarzami. Smutne jak bardzo nie potrafią przyjąć słów krytyki...
0 0
odpowiedź