Agnieszka Jasieńczuk dyrektorem sprzedaży agencyjnej w Cormedia
Agnieszka Jasieńczuk objęła stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej w domu mediowym Cormedia.
Jasieńczuk będzie zarządzała działem obsługującym domy mediowe i agencje reklamowe, z którymi współpracuje Cormedia. Nowo zatrudniona dyrektor będzie też odpowiedzialna za animację i rozwijanie współpracy w ramach wszystkich sieci tematycznych z portfolio firmy.
Karierę zawodową Jasieńczuk rozpoczęła w Agorze, gdzie realizowała głównie niestandardowe projekty brandingowe w oparciu o potencjał portalu gazeta.pl. Następnym etapem była praca w sieci reklamowej IDMnet i jej rozbudowa o serwisy parentingowe, a kolejnym - praca w Polskapresse, gdzie odpowiedzialna była za rozwój oferty internetowej wydawnictwa oraz zarządzanie podległym działem sprzedaży.
>>> Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)
Z Polskapresse Jasieńczuk rozstała się pod koniec 2009 roku (więcej na ten temat), a w ostatnim czasie zajmowała się pozyskiwaniem sponsorów i patronatów medialnych dla różnego rodzaju projektów muzycznych.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Jasieńczuk dyrektorem sprzedaży agencyjnej w Cormedia