Agencja FCB wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Kimberly-Clark
Firma Kimberly-Clark - właściciel takich marek, jak Huggies, Cottonelle i Kleenex - rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową, wybierając do współpracy agencję FCB (Interpublic).
Jak podaje serwis AdAge, powołując się na informacje od osoby znającej temat, FCB dołączy do grona agencji, z którymi Kimberly-Clark współpracuje.
Poprzednio obsługą reklamową marek należących do firmy zajmowały się agencje holdingu WPP, m.in. JWT, VML i Ogilvy. Czasem producent korzystał też ze wsparcia niezależnych butików kreatywnych, m.in. VSA z Chicago.
Agencja JWT pracująca dla Kimberly-Clark na kilku rynkach ma kontynuować obsługę reklamową jego marek. Firma w ostatnich latach najwięcej inwestowała we wsparcie marek Huggies, Kotex i Depend i Poise.
Kimberly-Clark rozpoczął przetarg wiosną br., zaraz po tym jak jej dyrektor ds. marketingu Scott Usitalo ogłosił, że odchodzi w firmy. Będzie w niej pracować tylko do 1 sierpnia. Jego następcą ma być Giusy Buonfantino, który był ostatnio prezesem Kimberly-Clark dla kategorii produktów dla dzieci w Ameryce Północnej.
Dołącz do dyskusji: Agencja FCB wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Kimberly-Clark