SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja 2increatives zajmie się obsługą marketingową wódki Chopin

Po 5-letniej współpracy agencji 2increatives z Podlaską Wytwórnią Wódek „Polmos” nad komunikacją w mediach społecznościowych marek Chopin Vodka oraz Likiery Chopin, przedsiębiorstwo powierza agencji kreatywnej kompleksową obsługę marketingową
flagowego brandu.

fot. mat.pras. fot. mat.pras.

Do tej pory do zadań agencji 2increatives należało wprowadzenie marek Chopin Vodka Poland i Likiery Chopin na rynek cyfrowy, budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych, opracowanie kierunku wizualnego w promocji marek, realizacja kampani reklamowych, obsługa profili na Facebooku oraz Instagramie, oraz stworzenie strony WWW chopinvodka.pl.

Po rozszerzeniu umowy 2increatives odpowiedzialna jest również za kompleksową strategię digital marketingową, w tym
opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Chopin Vodka na nowej platformie społecznościowej, jaką jest Tik Tok
oraz opracowanie i egzekucja kampanii Social Media Ads.

Już niebawem tematem intensywnej promocji stanie się otwarta dla zwiedzających Gorzelnia Chopin w Krzesku. Siedlecki Polmos
stawia przede wszystkim na edukację w zakresie świadomego i odpowiedzialnego spożywania alkoholi mocnych, dlatego też
postanowił przychylić odwiedzającym rodzinną tradycję, tak by każdy z bliska mógł przyjrzeć się procesowi produkcji oraz
skosztować luksusowych wyrobów marki Chopin.

Po stronie 2increatives za obsługę klienta odpowiada Polina Hilburd (co-founder & strategic director), Agnieszka Paluszyńska (project manager), Anna Pukita (PPC specialist), Anna Jużak (senior graphic designer) i Julia Bakalarska (content creator) oraz Dominika Piecha (community specialist).

Współpraca 2increatives z Polmos Siedlce została nawiązana na czas nieokreślony.
 

Dołącz do dyskusji: Agencja 2increatives zajmie się obsługą marketingową wódki Chopin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl