SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszył przetarg na globalną obsługę reklamową wódki Finlandia

Rozpoczął się przetarg na globalną obsługę kreatywną wódki Finlandia, która od jesieni ub.r. znajduje się w portfolio koncernu Coca-Cola HBC. 

Przetarg koordynuje firma Creativebrief. 

Marka wódki Finlandia została przejęta przez spółkę zależną Coca-Cola HBC od Brown-Forman Finland w listopadzie ubiegłego roku. Brown-Forman jest także właścicielem takich alkoholowych marek, jak Jack Daniel's, Chambord i Tequila Herradura. 

Wczesniej dla marki Finlandia pracowała agencja Wieden & Kennedy. Była autorem takich kampanii, jak m.in.  „Mądrość”  i  „Do życia mniej zwyczajnego”. W 2017 roku agencja wypuściła platformę „Smaki Finlandii”, zawierającą osiem filmów. Agencja zakończyła współpracę z Finlandią w 2018 roku. 

Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na globalną obsługę reklamową wódki Finlandia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl