Ruszył przetarg na globalną obsługę reklamową wódki Finlandia
Rozpoczął się przetarg na globalną obsługę kreatywną wódki Finlandia, która od jesieni ub.r. znajduje się w portfolio koncernu Coca-Cola HBC.
Przetarg koordynuje firma Creativebrief.
Marka wódki Finlandia została przejęta przez spółkę zależną Coca-Cola HBC od Brown-Forman Finland w listopadzie ubiegłego roku. Brown-Forman jest także właścicielem takich alkoholowych marek, jak Jack Daniel's, Chambord i Tequila Herradura.
Wczesniej dla marki Finlandia pracowała agencja Wieden & Kennedy. Była autorem takich kampanii, jak m.in. „Mądrość” i „Do życia mniej zwyczajnego”. W 2017 roku agencja wypuściła platformę „Smaki Finlandii”, zawierającą osiem filmów. Agencja zakończyła współpracę z Finlandią w 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na globalną obsługę reklamową wódki Finlandia