SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike

Towary zamówione przez internet w firmie Nike w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) będą dostarczane w opakowaniach zaprojektowanych przez polski oddział agencji 180heartbeats+ Jung v Matt.

Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby.

Nowe ekologiczne pudełko dla Nike zaprojektował Bartłomiej Walczuk, creative director w 180heartbeats.

Jest to kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.

Dołącz do dyskusji: Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl