Agata Papis-Maniecka dyrektorem marketingu w Kino Polska TV
Agata Papis-Maniecka objęła funkcję dyrektor marketingu Kino Polska TV.
Papis-Maniecka odpowiada za komunikację marketingową i PR nadawcy oraz jego wszystkich kanałów (m.in.: naziemnych Stopklatka TV i Zoom TV; tematycznych Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon HD oraz kanałów z grupy FilmBox). Raportuje bezpośrednio do Bogusława Kisielewskiego, prezesa zarządu Kino Polska TV.
Agata Papis-Maniecka przez ostatnich pięć lat pracowała w ITI Neovision, gdzie była odpowiedzialna za komunikację kanałów dziecięcych i lifestylowych z portfolio firmy. Wcześniej odpowiadała za marketing kanałów tematycznych m.in. w NBCUniversal i Viacomie.
W minionym półroczu Grupa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 9 proc. w skali roku do 64,4 mln zł. Zysk netto firmy zwiększył się w skali roku z 6,23 do 35,53 mln zł, do czego przyczyniło się głównie podwyższenie o 26,91 mln zł wyceny posiadanego dotychczas udziału Stopklatki.
Dołącz do dyskusji: Agata Papis-Maniecka dyrektorem marketingu w Kino Polska TV
.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com