Adidas wybiera w przetargu agencję komunikacyjną
Adidas rozpoczął postępowanie przetargowe, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za komunikację marki. Obecnie pracuje w tym zakresie z Tailor Made PR.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na grudzień tego roku. Do postępowania zaproszono osiem agencji, których nazw firma nie zdradza.
Przetarg ma charakter lokalny, nie ma związku ze strategią firmy na szczeblu regionalnym.
Obecnie całościową obsługę komunikacyjną marki adidas na polskim rynku prowadzi Tailor Made PR. Z marketerem agencja współpracuje od 2011 roku, a od 2015 roku odpowiada za całościową obsługę w zakresie PR i social media odpowiada.
W ubiegłym roku firmy podpisały nową umowę, w ramach której Tailor Made PR przygotowuje i wdraża strategię komunikacji adidasa w zakresie relacji mediowych, współpracy z influencerami, eventów i dodatkowych akcji specjalnych. Ponadto, tworzy lokalny kontent wykorzystywany w kanałach społecznościowych adidas, prowadzi również w swojej siedzibie showroom dla dziennikarzy, stylistów i liderów opinii.
W sierpniu tego roku adidas wystartował z aktywacją z udziałem trenerki Ewy Chodakowskiej.
Dołącz do dyskusji: Adidas wybiera w przetargu agencję komunikacyjną