Adam Smereczyński associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Adam Smereczyński, dotychczasowy senior art director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, awansował na stanowisko associate creative directora.
Smereczyński do 180heartbeats dołączył w listopadzie 2015 roku. Wcześniej związany był równolegle z firmami Scholz&Friends i Fatbaby, gdzie pełnił funkcję digital concept directora.
Doświadczenie w branży reklamowej zdobywał także w Leo Burnett Group w Warszawie i Frankfurcie. Jako senior art director pracował również w Change Integrated oraz The Digitals.
Realizowane przez niego projekty wielokrotnie zdobywały uznanie na festiwalach reklamy. Jest współtwórcą kampanii Genetix Sound Studio, która zdobyła srebrne lwy w Cannes, kampanii Levi's Antiform i „Before you enter”, które zostały nagrodzone brązem w Cannes oraz „No Ball No Fun”, która zdobyła brąz podczas Cannes Young Creatives. Jego projekty zdobywały nagrody także w takich konkursach, jak: Golden Drum (Grand Prix), Eurobest, ADC*E, The CUP, Epica, ADC*E Young European Creative.
Dołącz do dyskusji: Adam Smereczyński associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v Matt