Adam Samsel szefem działu strategii K2
Adam Samsel objął stanowisko strategy directora w agencji K2. Zajął miejsce Jacka Karolaka, który odszedł z firmy ponad rok temu.
Samsel jako szef działu strategii zarządza kilkuosobowym zespołem specjalistów, którzy dostarczają klientom agencji szeroki zakres usług: od wprowadzania nowych i rozwijania istniejących marek, przez konsulting, po opracowywanie strategii komunikacyjnych i mediowych.
Adam Samsel od 2006 roku związany był z agencjami reklamowymi: G7, Young&Rubicam, PZL, a ostatnio z Leo Burnett. Swoje 15-letnie doświadczenie zawodowe gromadził, tworząc strategie komunikacji dla kilkudziesięciu marek, m.in.: Procter&Gamble, Samsung, T-Mobile, Heyah, PZU, Citibank, Tesco, Chevrolet, Danone, Kompania Piwowarska (Żubr, Dębowe).
K2 połączyło dział SoMe i kreacji
Pod koniec września br. agencja K2 scaliła działy social media i strategii. Na czele kreacji stanął Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji. Miłosz Jacyna został zaś dyrektorem zespołu ds. social mediów.
Dołącz do dyskusji: Adam Samsel szefem działu strategii K2