Actimel zmienia logo i design opakowań
Actimel (produkowany przez Danone) z początkiem marca zmienił się design opakowań oraz logotyp.
Opakowania jogurtów do picia Actimel w nowej wersji są bardziej uproszczone. Nazwa brandu jest nałożona na buteleczkę na wprost, a nie jak poprzednio, na ukos.
Do logotypu wprowadzono nieznaczne modyfikacje, nad literą "e" w nazwie dodano trzy kreseczki. Niezmieniona pozostała kolorystyka.
Marketer nie informuje, kto odpowiada za przygotowanie logotypów i opakowań w odświeżonej wersji.
Actimel ostatnio promowany był kampanią reklamową w sierpniu ubiegłego roku. Działania pod hasłem „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem”, launchujące nowe smaki produktu (o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód gojI) przygotowały Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Actimel zmienia logo i design opakowań