84. projekty nominowane do PR Wings 2023
W trzeciej edycji konkursu PR Wings 2023, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, nominowano 84 projekty.
Jurorzy zdecydowali o zakwalifikowaniu do II etapu kilkudziesięciu projektów. Teraz w drodze kolejnego głosowania wybiorą zwycięzców, którzy o swojej wygranej dowiedzą się 8 listopada br. podczas uroczystej gali w Warszawie. Tego dnia poznamy również laureata Nagrody Specjalnej SAPR wybranego przez przedstawicieli agencji członkowskich stowarzyszenia spośród wszystkich projektów zgłoszonych do konkursu.
Konkurs PR Wings promuje profesjonalne, etyczne oraz wyróżniające się praktyki w zakresie public relations i komunikacji, a jego celem jest doskonalenie rynku usług PR w Polsce. Jury tegorocznej edycji tworzy 61. ekspertów, na czele z przewodniczącym Wojciechem Jabczyńskim, rzecznikiem Orange Polska.
W kolejnym – II etapie głosowania jurorzy wybiorą laureatów, którzy otrzymają statuetkę PR Wings. Kolejny raz wyłoniony zostanie także laureat Nagrody Specjalnej SAPR.
Finałowa gala odbędzie się 8 listopada br., w hotelu Bellotto w Warszawie.
PR Wings 2023 – wyniki pierwszego etapu Konkursu
Public Affairs i Lobbying
Inwestycje w kryzysie – SINOVA (SARIA Polska) (Exacto i SARIA Polska)
„Odwołuję, nie blokuję” (Centrum Medyczne CMP)
Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)
PR Korporacyjny
MOGĘ – komunikacja wartości Banku BNP Paribas (BNP Paribas Bank Polska)
Rebranding VeloBanku (VeloBank S.A.)
Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)
PR innowacja roku
Tylko dwa słowa (Compass PR i Roche Polska)
PR produktowy
Kampania BBC Earth „Zjawiskowa Ziemia” (Garden of Words Group)
Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto (Partner of Promotion)
Twoje spojrzenie ma znaczenie (Catchers)
ESG i CSR – odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i ład korporacyjny
Alkohol i samochód? To się nie rymuje! (V&P)
UnMute – Głośniej niż decybele (LABCON I Polski Związek Głuchych)
Zanim Ciebie Zabraknie (PR Inspiration i Fundacja Lęborskie Hospicjum Stacjonarne)
Komunikacja kryzysowa
Jak powstrzymać paraliż polskiego nieba? (Public Dialog i Glaubicz Garwolińska Consultants)
Inwestycje w kryzysie – SINOVA (SARIA Polska) (Exacto i SARIA Polska)
Komunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketing
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą (Monday Group i Intel)
Profil marki NORGIPS na platformie Facebook (Grupa PRC Holding)
Prowadzę, jestem trzeźwy (Imago Public Relations)
Angażujący event
Future Builders (ALUPROF SA)
GOtech Week (BNP Paribas Bank Polska)
Kampania BBC Earth „Zjawiskowa Ziemia” (Garden of Words Group)
Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer
Kampania społeczna „Szanuj siebie” (No Fluff Jobs)
Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie (Targi w Krakowie)
Ogarniam finanse. Edukacja finansowa zadłużonych konsumentów (Intrum i Lightscape)
Komunikacja Business to Business
Akademia Agrihandler – pionierski projekt wsparcia rolników (N42 i AGRIHANDLER)
Docenisz, gdy wycenisz – jak mówić o luce ubezpieczeniowej? (Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group)
Smart City od Orange (Icon Strategies i Orange Polska)
Efektywność roku
Kampania BBC Earth „Zjawiskowa Ziemia” (Garden of Words Group)
Smart City od Orange (Icon Strategies i Orange Polska)
Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)
Nagroda specjalna SAPR
Alkohol i samochód? To się nie rymuje! (V&P)
Kampania „Odwołuję, nie blokuję” (Centrum Medyczne CMP)
Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)
Dołącz do dyskusji: 84. projekty nominowane do PR Wings 2023