SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

8 mln widzów oglądało debatę Kopacz-Szydło

Poniedziałkową debatę przedwyborczą Ewy Kopacz i Beaty Szydło obejrzało na siedmiu antenach kanałów TVP, Polsatu i TVN średnio 8 mln widzów. Najwięcej osób  - ponad 5 mln - śledziło dyskusję obu kandydatek w telewizyjnej Jedynce.

Program „Ewa Kopacz - Beata Szydło. Rozmowa o Polsce” transmitowany był w poniedziałek 19 października br. między 20.00 a 21.05. Przyciągnęła ona przed telewizory średnio 8 mln widzów, co dało siedmiu kanałom pokazującym starcie kandydatek na urząd premiera łączny udział na poziomie 45,98 proc. w grupie wszystkich widzów i 38,01 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Spośród stacji transmitujących dyskusję Ewy Kopacz z Beatą Szydło największą oglądalność miała dostępna naziemnie TVP1, którą wybrało średnio 5,2 mln osób, a jej udział wyniósł 29,87 proc. Do TVN24 przyciągnęła ona 1,03 mln widzów, do TVP Info - 990 tys., a do Polsat News - 350 tys. Program pokazywały też TVP Polonia (200 tys. widzów), Polsat News 2 (130 tys.) i TVN24 Biznes i Świat (110 tys.).

Debata Kopacz-Szydło

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR  %

AMR

SHR %

TVP1

5 197 610

29,87%

1 735 608

25,07%

TVN24

1 028 952

5,91%

373 427

5,39%

TVP Info

988 209

5,68%

255 410

3,69%

Polsat News

352 602

2,03%

128 699

1,86%

TVP Polonia

198 339

1,14%

83 693

1,21%

Polsat News 2

125 007

0,72%

35 048

0,51%

TVN24 Biznes i Świat

109 540

0,63%

19 267

0,28%

suma

8 000 259

45,98%

2 631 152

38,01%

Trzeba dodać, że debata konkurowała m.in. z hitowym serialem „M jak miłość”, nadawanym w TVP2 w poniedziałki o 20.45 i gromadzącym regularnie ponad 6 mln widzów.

Debata Kopacz-Szydło odbyła się w studiu Telewizji Polskiej. Trwająca 65 minut dyskusja składała się z trzech rund dotyczących kolejno gospodarki i spraw społecznych, spraw zagranicznych i obronności oraz polityki i ustroju. W każdej przewidziano czas na trzy pytania dziennikarzy oraz po jednym pytaniu wzajemnym dla Szydło i Kopacz. W ostatniej części obie kandydatki zaapelowały do wyborców o głos na reprezentowane przez nie partie. Audycję prowadzili Piotr Kraśko z TVP, Justyna Pochanke z TVN i Dorota Gawryluk z Polsatu.

Dla porównania, debatę prezydencką Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego pokazaną 17 maja br. w sześciu kanałach, w tym w naziemnych TVP1, TVP Info i Polsacie, śledziło średnio 10,6 mln widzów. Natomiast dyskusja tych samych kandydatów na urząd prezydenta nadana 21 maja br. w stacjach Grupy TVN (w tym w naziemnym TVN) zgromadziła średnio 6,3 mln oglądających.

Dziś TVP1, TVP Info, TVN24, Polsat News i Polsat News 2 transmitować będą debatę, w której wezmą udział liderzy ośmiu zarejestrowanych w całym krajów komitetów wyborczych. Poprowadzą ją Diana Rudnik z TVP, Grzegorz Kajdanowicz z TVN i Jarosław Gugała z Polsatu.
 

 

Dołącz do dyskusji: 8 mln widzów oglądało debatę Kopacz-Szydło

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja_2015
Ciekawe ile na tym straciło "M jak miłość".
odpowiedź
User
Maria Fort
W bezpośredniej konfrontacji programów wygrała M jak Milosc która oglądało ponad 5,5 mil. Gratulacje.
odpowiedź
User
Jaxx
M jak miłość wygrało także w grupie komercyjnej z poszczególnymi stacjami. Naprawdę dziwne.
odpowiedź