72,6 tys. zł kosztuje najdroższy spot w Polsacie przy Euro 2016
Najdroższy spot 30-sekundowy przy transmisji w Polsacie z Euro 2016 kosztuje 72,6 tys. zł netto - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Tyle trzeba zapłacić za reklamę przy meczu Polski z Niemcami. To niemal dwa razy taniej niż w TVP1.
Z oferty cennikowej Polsat Media dotyczącej emisji reklam przy rozpoczynającym się 10 czerwca br. Euro 2016 wynika, że ceny spotów są średnio dwukrotnie tańsze od tych, które reklamodawcom zaproponowało biuro reklamy Telewizji Polskiej.
Podobnie jak w TVP1, także i w Polsacie najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy meczu z udziałem Polaków. Najdroższy jest spot przy spotkaniu polskiej reprezentacji z Niemcami 16 czerwca - kosztuje od 57,8 do 72,6 tys. zł (cena netto za spot 30-sek.). Dla porównania, w TVP1 kosztuje 141 tys. zł.
Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamę przy meczu Polska - Irlandia Północna - maksymalnie 64,7 tys. zł (w TVP1 - nawet 141 tys. zł).
Niższe niż w Telewizji Polskiej są również ceny reklam przy pozostałych meczach. Spot przy meczu otwarcia (Francja - Rumunia 10 czerwca) w Polsacie kosztuje od 15,1 do 21 tys. zł, a w TVP1 - 68,7 tys. zł.
Najdroższa reklama przy ćwierćfinałach to wydatek rzędu 28,7 tys. zł (w TVP1 - 56,5 tys. zł). Za spot przy meczach półfinałowych w Polsacie trzeba zapłacić maksymalnie 17,2 tys. zł (w TVP1 - 67,5 tys. zł).
Z kolei reklama przy transmisji finału Euro 2016 w Polsacie kosztuje maksymalnie 21,2 tys. zł, natomiast w TVP1 - nawet 98,1 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: 72,6 tys. zł kosztuje najdroższy spot w Polsacie przy Euro 2016