2 mln widzów ogląda show 'Stand Up. Zabij mnie śmiechem'
Średnio 2 mln widzów ogląda nowy program rozrywkowy Polsatu “Stand Up. Zabij mnie śmiechem”. Stacja w paśmie emisji show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i ma gorsze wyniki niż rok wcześniej.
Dwugodzinny “Stand Up” nadawany jest w soboty o 20.00. Po trzech odcinkach udział programu w grupie 4+ wynosi 13,71 proc., zaś w komercyjnej 16-49 – 13,78 proc. - pokazują dane instytutu Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji widowiska Polsat jest trzeci w obu grupach widzów. Liderem rynku jest wtedy telewizja TVN, nadająca “Mam talent” i filmy fabularne, która notuje wśród wszystkich widzów 31,58 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (“Sport”, filmy; 22,48 proc.). Gorzej od Polsatu wypada natomiast TVP 2 (“U Pana Boga w ogródku”, “Laskowik & Malicki”, “Konkurs Chopinowski”, filmy; 10,03 proc.).
Z danych wynika, że rok temu w paśmie nadawania “Stand Up” Polsat śledziło 2,22 mln widzów, co przekładało się na 14,30 proc. udziału w 4+ i 11,70 proc. w 16-49.
Show oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Udział w programie “Stand Up. Zabij mnie śmiechem” biorą wybrani w castingach ludzie, których zadaniem jest rozmieszenie publiczności. Najlepsi zawodnicy przechodzą do finału, gdzie wygrać będą mogli trzymiesięczny staż w jednej z czołowych Stand Up Academy w Stanach Zjednoczonych. Show prowadzą Tomasz Kammel i Mariusz Kałamaga.
Oglądalność “Stand Up. Zabij mnie śmiechem" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
02-10-2010 | 2 000 323 | 13,18% | 12,76% |
09-10-2010 | 2 108 892 | 14,25% | 15,33% |
16-10-2010 | 2 038 799 | 13,82% | 13,44% |
Średnia | 2 045 905 | 13,71% | 13,78% |
Widownia konkurencji w czasie emisji show
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN | 4 722 314 | 31,58% | 38,13% |
TVP 1 | 3 361 240 | 22,48% | 20,34% |
Polsat – Stand Up | 2 045 905 | 13,71% | 13,78% |
TVP 2 | 1 500 176 | 10,03% | 6,77% |
Profil widowni programu
WIRTUALNEMEDIA.PL | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 40,65% | 84 |
Kobiety | 59,35% | 114 | |
Wiek | 4-9 | 3,11% | 52 |
10-15 | 6,10% | 87 | |
16 - 19 | 2,98% | 52 | |
20 - 24 | 5,49% | 67 | |
25 - 29 | 7,03% | 79 | |
30 - 34 | 6,01% | 74 | |
35 - 39 | 6,98% | 98 | |
40 - 44 | 7,71% | 120 | |
45 - 49 | 8,26% | 116 | |
50 - 54 | 11,32% | 137 | |
55 - 59 | 11,05% | 146 | |
60+ | 23,97% | 123 | |
Wlk. miasta | Wieś | 44,71% | 115 |
< 50 tys. | 22,74% | 94 | |
50-100 tys. | 8,49% | 99 | |
100-200 tys. | 6,19% | 77 | |
> 200 tys. | 17,86% | 88 | |
Zawód | Top management | 5,45% | 70 |
Pracownicy średniego szczebla | 11,42% | 79 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 22,99% | 114 | |
Emeryci | 33,13% | 133 | |
Inni | 27,01% | 83 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 56,41% | 123 |
Średnie | 26,67% | 90 | |
Wyższe | 7,72% | 67 | |
Inne | 9,21% | 71 |
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów ogląda show 'Stand Up. Zabij mnie śmiechem'