180heartbeats+Jung v. Matt z globalną kampanią dla V-ZUG
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT we współpracy z JvM/Limmat oraz JvM/TECH w Zurychu przeprowadziła cyfrową transformację marki V-ZUG. W ramach globalnej kampanii marka wprowadziła na rynek kolekcję Excellence, nad która pracowała siedem lat.
V-ZUG jest szwajcarskim producentem sprzętów AGD. Nad najnowszą linią produktów Excellence pracował siedem lat. Nowa linia jest promowana w ramach globalnej kampanii marki The magic lies in the details. Po raz pierwszy V-ZUG opowiada w niej o swoich wartościach - m.in. inspiracja perfekcją natury i dbałość o każdy szczegół.
Zadaniem agencji 180heartbeats+Jung v. Matt było przygotowanie serwisu V-ZUG.com, który pozwoli użytkownikom doświadczyć tych wartości i wyjątkowych wrażeń. Landing page dla globalnej kampanii realizowanej na 16 rynkach, 10 językach, 25 wersjach wymagał zbudowania narzędzia pozwalającego na edycję i dostosowanie treści dla każdego rynku.
- Wdrożyliśmy serwis z eleganckim, lekkim designem, z delikatnymi animacjami, połączony z obrazami i wideo inspirowanymi naturą, prezentujący cechy i wartości linii Excellence - mówi Magdalena Kotlarska, technical project manager w 180heartbeats + JUNG v MATT. - Serwis otwiera niezwykły teaser wideo z ujęciami dzikiej przyrody przechodzący gładko w header z pełnoekranowym zdjęciem produktów linii Excellence. Podczas scrollowania LP kolejne elementy pojawiają się i zanikają, wykorzystujemy efekty paralaksy, aby doświadczenia były jak najbardziej autentyczne - dodaje.
Umieszczono kilka funkcjonalności pozwalających użytkownikom na lepsze poznanie oferty produktów V-ZUG - np. moduł ZUGORAMA - mapy dedykowane dla każdego rynku z opcją wyboru miast z oznaczonymi centrami wystawienniczo doradczymi. Użytkownicy mogą również skorzystać z przeglądania katalogów produktów do pobrania, przejść do wyszukiwarki i bloga V-ZUG.
Jest to kolejna digitalowe transformacje na szwajcarskim rynku realizowana przez 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy JvM Limmat. Wcześniej to zadanie powierzyły agencjom m.in.: Reka, CKW, Migros czy Bauwerk.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats+Jung v. Matt z globalną kampanią dla V-ZUG