SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

12 mln zł na kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd” od PKP PLK

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe planuje przeprowadzić kampanię społeczną pod hasłem „Bezpieczny przejazd”. Przeznaczy na nią 12 mln zł netto. Właśnie ruszył przetarg na wybór agencji, która się nią zajmie.

Przetarg dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii, której celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.

Jest podzielony na cztery części, co znaczy, że mogą zostać w nim wybrane 4 różne agencje. Pierwsza część dotyczy przygotowania strategii i kreacji. Budżet na tę część wynosi 2,5 mln zł.

Druga część obejmuje przygotowanie i dostarczenie materiałów drukowanych związanych z kampanią. Budżet wynosi 800 tys. zł.
Trzecia część dotyczy przygotowania, realizacji i obsługi zaplanowanych działań. Na ten cel PKP PLK przeznaczyła 7,5 mln zł. Czwarta część z budżetem 1,2 mln zł obejmuje działania public relations oraz event marketing.

Zainteresowane agencje mogą wziąć udział w przetargu po wcześniej wpłacie wadium, które dla każdej części wynosi odpowiednio: 50 tys. zł, 20 tys. zł, 200 tys. zł i 30 tys. zł.

Przetarg trwa do 14 września br.

Dołącz do dyskusji: 12 mln zł na kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd” od PKP PLK

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lepszy sortownik
Kampania?... a wystarczy ustanowić minimalna kare pieniężną np.50 tys,i upublicznienie wizerunku sprawcy ,a jeśli to byłby kierowca zawodowy dożywotnie zabranie prawo jazdy
odpowiedź